22 Haziran 2013 Cumartesi

Yaz avları


ßen size kumsal`da tanıştığım birisi ile tanışır tanışmaz oracıkta nasıl seviştiğimiz anlatacağım.
ßahar ayı aylar`dan eylül hava güzel ve biramı alıp deniz kenarına gidip orda içmekv istedim.Derken biramı yudumlarken bitanesi`nin gelip bana mrb demesi ile herşey başladı.
Sonrasın`da bira beni çakır yapınca rahatlıkla açılma gereği duydum.Sonra,soyunmayı tercih ettim herif`de dünden razıymış :)
sonra her ikimizde soyunup sevişmeye başladık.69 pozisyonun`da son buldu deliklerimize girmedik :) güzel bi geceydi.

Gönderen: Fırat

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil