22 Haziran 2013 Cumartesi

Kestirdiğime pişman oldum

 Merhaba ben zeynep size nasıl zeynep olduğumu anlatacağım.
benim annem, babamı ben daha çok küçükken terketmiş. ben de babamla yaşamaya başlamıştım. ben 9-10 yaşlarındayken her gün babamın arkadaşları babamla beraber içmek için bize gelirlerdi. beni babam yatırırdı, ve arkadaşlarıyla içmek için salona giderdi. ben de hep merak ederdim babamlar içeride napıyor diye. Sonraları babamları kapıdan gözetlemeye başladım. Bir gün eve bir tane acayip giysili kadın geldi. beni hemen odama aldılar. ben de kapıdan ne oluyor diye bakıyordum.
Bamam ve arkadaşları şeylerini kadına yalatıyorlardı. sonra birisi kadının arkasına geçip ileri geri yapmaya başladı.sonra iyice hızlanmaya başladı bu arada babam kadının ağzına ve yüzüne fışkırtıyordu. Ben o zamanalar bunlar ne oluyor bilmiyordum. Sonara arkadaki adam da bağırmaya başladı ve birden yavaşladı. sonra siki elinde odanın kapısına doğru yürümeye başladı. ben hemen odama kaçtım. fakat adam yanlış odaya geldi. yani benim odama. ben de bu arada uyuyor numarası yapıyordum. sonra adam ıslak sikini ağzıma sürmeye başladı ve bana .sana bak ne getirdim. dedi. ben de şaşırdım ve ne? dedim
bana sikini yalamamı hatta somurmamı istedi. ben biraz önce kadına yaptığını bana yapacağını anlamıştım ve yalamaya başladım. tuzlu fakat hoş bir tadı vardı. sıcak dondurma gibiydi. sonra adamın siki acayip sertleşti ve ağzıma sığmaz oldu. sonra bana bekle daha da geliyor dedi ve ağzımın içine boşaldı. ben de çok zevk almıştım ve daha sonra bunu hep yapmaya başladık. sürakli çaktırmadan odama geliyor ve bana sikini yalatıyordu. ben birgün onu beklerken uyumuşum. götüm de tam kabak gibi tüysüz ve yarı açık şekilde kapıya dönük duruyor.
içeri geldi ve benim götüme dokunmaya başladı. ben de hoşuma gittiği için bişey demedim. sonra parmağını götüme sokmaya başladı ve ben daha da zevk almaya başladım. sonra sikini ağzıma verdi ve bana yalatmaya başladı fakat bu sefer o da parmağını tükrükleyip götüme sokuyordu. ben devam ediyordum ve iki parmağını soktu ben acıyor dedim o da bana susumamı, çok zevk alacağımı söyledi. sonra beni domalttı ve götüme sokmaya başladı. yavaş yavaş içime giriyordu fakat çok da acıyordu. sonra hareket etmeye başladı ve bir anda kökledi. ben bağırmamak için kendimi zor tuttum.
onun da hoşuna gittisonra döşemeye başladı. ben de artık zevk almaya başlıyordum ki içime boşaldı. bu beni daha da azdırdı ve bir posta daha istedim. bu onun da hoşuna gitti ve beni kırmadı bir posta daha sikiştik. bana artık hep veriyordu.
Günlerden bir gün ben yine onu beklerken babm içeri geldi ve beni salona götüreceğini söyledi. salona gittiğimde herkes elinde kalkık sikiyle beni bekliyordu ve babam arkadışına yaptığım her şeyi onlara da yapmamı istiyordu. sırayla üç siki de ağzıma sokmaya başladım. hepsi boşaldı sonra da babam kalın ve büyük sikiyle götüme sokmaya başladı. hepsi götme boşaldı. götümden döller akıyordu ve sızlamaya başlamıştı. buna rağmen her biri eline naylon eldiven geçirip ellerini götüme sokmaya başladılar. acayip götüm yanıyordu ve durmuyorlardı. götümde yumruklar dolaşıyordu.
Bu olaydan sonra evden kaçmaya karar verdim. otostop çekmeye başladım. istanbula gidecektim. bir kamyon durdu ve bana onu istediği bir yere götürebileceğini fakat para vermem gerektiğini söyledi. ben de param olmamasına rağmen tamam dedim ve bindim. yolun ortasında para sordu. ben de yok dedim. o zaman in dedi. ama hava kapkaranlıktı ve ben de ne yapabileceğimi bilmiyordum. ona beni indirmemesini, o ne isterse yapabilleceğimi söyledim ve bana sikini çıkardı. ben iyice yaladım ve birden götüme geçirdi. ben çığlık atıyordum. adamın siki hem çok kalında hem de çok uzundu. iyice döşedi ve beni istanbula son bir defa daha döşedikten sonra bıraktı. para kazanmak için götümü sattım. sonra da silikon taktırdım ve bu hale geldim.
benimle konuşmak isteyen e-mail atsın: zeynepors@hotmail.com hatta birlikte olamak isteyenler bu siteden olduğunu söylerse indirim de yaparız. size daha sonra tecrübelerimi de yazacağım. 


1 yorum:

  1. Merhaba gizlilik içinde sikismek isteyen bayanları bekliyorum 05352325922

    YanıtlaSil